شرایط و قوانین

ثبت سفارشات:

ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی چای نوبردر تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه روزی انجام می شود و پردازش سفارش های ثبت شده در روزهای کاری انجام می شود تمامی سفارش های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی چای نوبر توسط ارسال شناسه سفارش از طریق پیام کوتاه و نمایش پیش فاکتور برای مشتری در نوبت پردازش قرار می گیرند. از اهداف مهم مجموعه کشت و صنعت چای نوبر، بسته بندی مناسب،ارسال و تحویل به موقع محصول خریداری شده به مشتریان گرامی می باشد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

شرایط مرجوع کردن کالا:

فروشگاه اینترنتی چای نوبر نهایت تلاش خود را خواهد کرد که مشتریان گرامی تمامی سفارشات خود را بدون اشتباه و آسیب، در زمانبندی صحیح تحویل بگیرند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و مشکل در سفارشات خود میتوانید تا ۷ روز مراتب را به شرکت اطلاع دهید. در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه چای نوبر قرار داده اید. تمامی موارد و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است. لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

شرایط تحویل کالا:

۱-ارسال رایگان به سراسر ایران (پرداخت آنلاین برای سفارشات بیشتر از 300 هزار تومان): زمان دریافت کالا بسته به محل خریدار بین ۳ تا ۶ روز کاری میباشد. چنانچه مایل هستید سفارش شما به روش خاصی یا در زمان مشخصی ارسال گردد، جزئیات مورد نظر خود را در قسمت توضیحات سفارش در زمان خرید، وارد نمایید.

۲-پست پیشتاز (برای خریدهای با مبلغ کمتر از 300 هزار تومان): هزینه این نوع ارسال مبلغ ثابت 20 هزارتومان برای تمامی سفارشات با مبلغ خرید کمتر از 300 هزار تومان است. زمان تقریبی تحویل سفارش، با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد، بین ۳ تا 6 روز کاری است. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. پس از تایید سفارش پیامکی حاوی لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. از طریق این لینک، می‌توانید به راحتی مبلغ فاکتور را از طریق درگاه‌ بانکی پرداخت و خرید خود را تکمیل نمایید.

۳-تیپاکس اگر می خواهید سفارش شما بصورت اکسپرس ارسال شود: هزینه این نوع ارسال مبلغ ثابت 30 هزار تومان است. زمان تقریبی تحویل سفارش، با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد، بین ۳ تا 6 روز کاری است. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق تیپاکس، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. پس از تایید سفارش پیامکی حاوی لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. از طریق این لینک، می‌توانید به راحتی مبلغ فاکتور را از طریق درگاه‌ بانکی پرداخت و خرید خود را تکمیل نمایید. (قبل از انتخاب این روش بررسی نمایید که محل دریافت مرسوله، شعبه تیپاکس داشته باشد در غیراینصورت چای نوبر از روش های دیگر برای ارسال مرسوله استفاده می کند)

۴-شرکت حمل و نقل ایران پیام: زمان تقریبی تحویل سفارش، با توجه به محدوده جغرافیایی و مقصد، بین 3 تا 6 روز کاری است. در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق شرکت ایران پیام، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد. پس از تایید سفارش پیامکی حاوی لینک پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. از طریق این لینک، می‌توانید به راحتی مبلغ فاکتور را از طریق درگاه‌ بانکی پرداخت و خرید خود را تکمیل نماییید.
(قبل از انتخاب این روش بررسی نمایید که محل دریافت مرسوله، شعبه ایران پیام داشته باشد در غیراینصورت چای نوبر از روش های دیگر برای ارسال مرسوله استفاده می کند)

۵-باربری، یا ترمینال : زمان تقریبی تحویل سفارش توسط اتوبوس، با توجه به محدوده جغرافیایی مقصد، بین ۱ تا ۲ روز کاری خواهد بود. زمان تقریبی تحویل سفارش توسط باربری، با توجه به محدوده جغرافیایی مقصد، بین ۳ تا ۶ روز کاری خواهد بود. برای اطلاع دقیق ازنحوه استفاده از این سرویس، از طریق نرم افزارهای تلگرام و واتس اپ با شماره: 09013085493 و یا تماس با شماره تلفن: 01342757300 ارتباط برقرار کنید.

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روز به غیر از جمعه ها و روزهای تعطیل از ساعت: 8:00 الی 18:00برای اطلاع دقیق ازنحوه استفاده از این سرویس، از طریق نرم افزارهای تلگرام و واتس اپ با شماره: 09013085493و یا تماس با شماره تلفن: 01342757300ارتباط برقرار کنید.

روش های پرداخت:

پرداخت آنلاین:
با استفاده از این روش شما می‌توانید وجه سفارش خود را از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب (ملی، صادرات، تجارت، رفاه و ...) به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

پرداخت در محل تحویل کالا:
با توجه به بالا بردن هزینه سرویس پرداخت در محل توسط شرکت های پستی (به دلیل انتقال دستگاه کارت خوان، حسابرسی و...) هزینه ارسال شیوه پرداخت در محل بیشتر از روش پرداخت آنلاین میباشد.
در این سرویس دریافت وجه (کالا و خدمات) توسط مامور پست و یا پیک انجام می گردد.

پرداخت از طریق ثبت فیش بانکی:
در صورت تمایل می‌توانید هزینه سفارش‌های خود را از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود و یا دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک‌ها پرداخت نموده و فیش بانکی مربوطه را ثبت کنید. شماره‌ حساب جهت پرداخت از طریق ثبت فیش بانکی :
بانک ملت شماره حساب: ۱۰۸۰۵۳۳۳۵
شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۹۳۵۱۱۰۱۴۶

ایمیل های چای نوبر:
۱-ایمیل پیگیری سفارش follow@nobartea.com
۲-ایمیل رسیدگی به شکایات complaints@nobartea.com
۳-ایمیل اطلاع رسانی Info@nobartea.com
Open chat
کمک نیاز دارید؟
سلام
چطور می‌تونم راهنماییتون کنم؟