رویه بازگرداندن کالا

رویه بازگرداندن کالا

1- مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده باشد:
در چنین حالتی اگر پس از ثبت سفارش و قبل از ارسال کالا با شماره 01342757300تماس حاصل فرمایید، می‌توانید کالای جایگزین دیگری انتخاب کنید و یا استرداد وجه خود را درخواست کنید. لازم به ذکر است که زمان ارسال کالا بین ۱ تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش می‌باشد.

۲- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد: -
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش چای نوبراز طریق تماس تلفنی و یا ارسال ایمیل به آدرس ino@nobartea.ir اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است (به عنوان مثال: سفارش مشتری محصول چای بوده اما برای او دمنوش ارسال شده و یا حجم آن متفاوت بوده است) باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- مواد غذایی تنها در صورت مغایرت از لحاظ شکل و فاسد بودن شامل ضمانت بوده و خریدار باید در لحظه تحویل گرفتن کالا از این مورد اطمینان حاصل نماید و درصورت اشکال و یا مطابقت نداشتن، محصول تعویض و یا به درخواست مشتری وجه آن استرداد می شود.
- در صورتی که مغایرت‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به چای نوبر بازگردانده شود.

۳- اگر کالای خریداری شده در اثر حمل و نقل، دچار آسیب دیدگی شده باشد:
آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش چای نوبراطلاع داده شود.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی چای نوبر تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.(در هنگام تحویل مرسوله بسته خود را بطور کامل بررسی نمایید.)
کالای آسیب دیده ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش چای نوبرارسال شود.
در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به چای نوبربازگردانده شود.

محصول برگشتی را چطور به چای نوبرارسال کنید؟
۱- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش چای نوبر تماس بگیرید.
۲- از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش چای نوبرجداً، خودداری کنید.
۳- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن،کیسه و یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده ازضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید)
۴- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
۵- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با چای نوبر تماس بگیرید.
۶- در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
۷- کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.
۸- محصول خریداری شده خود را به آدرس مندرج دربخش تماس با ما ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
۱- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چای نوبر برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه اینترنتی چای نوبر است.
۲- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به مجموعه کشت وصنعت چای نوبرارسال شود.
۳- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان چای نوبر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق شماره تماس های مندرج در بخش تماس با ما
Open chat
کمک نیاز دارید؟
سلام
چطور می‌تونم راهنماییتون کنم؟